Mekanik bir arıza ile ilgili lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin!

Periyodik Bakım ile ilgili hizmet alabilmek için lütfen tıklayın!

Sıkça Sorulan Sorular
ARAÇ KİRALAMADAN ÖNCE;
1. OneCar’dan kimler araç kiralayabilir?
En az 5 yıl ehliyeti olan herkes araç kiralayabilir. Şahıs firması, eczacı ,serbest işlem makbuzu kesen doktor , avukat, sporcu , mali müşavir gibi meslek alanlarına da ayrıca avantaj sağlamaktadır.
2. Nasıl araç kiralayabiliriz?
İster www.onecar.com.tr web adresi ister 0850 911 1 663 no’lu çağrı merkezimiz üzerinden hayalinizdeki araca kolayca ulaşabilirsiniz.
3. En az kaç adet araç kiralayabiliriz?
1 araç için dahi uzun dönem araç kiralama hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
4. OneCar’dan hangi tip ve hangi marka araç kiralayabiliriz?
Türkiye’de Distribütörü olan marka ve modellerden istediğiniz tüm binek araç seçeneklerini OneCar’dan kiralayabilirsiniz.
5. Kiralayacağımız araç sıfır kilometre midir? İkinci el araç kiralaması yapılacak mı?
Kiralayacağınız tüm araçlar sıfır kilometredir. İkinci el araç kiralaması yapılamamaktadır.
6. İhtiyacımıza uygun olan aracı nasıl belirleyeceğiz?
Beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayacak her marka ve model araç alternatifleri OneCar uzman ekipleri tarafından analiz edilir ve kolayca belirlenir.
7. Aracımıza karar verdikten sonra hangi işlemleri takip edeceğiz?
OneCar uzman ekipleri, seçtiğiniz araçların 24 ve 48 aylık kira bedeli ve operasyonel hizmetlerimizi anlatan kurumsal teklifimizi tarafınıza ileteceklerdir. Aracın ödeme seçeneklerine karar verdikten sonra, gerekli evrakları teslim alarak değerlendirme süreci başlatılacaktır. Değerlendirme sürecinden sonra sözleşmenin imzalanması ile birlikte araç teslim prosedürü başlatılacaktır.
8. Sözleşme süresi nedir? Kendi koşullarımızı oluşturabilir miyiz?
Sözleşme süresi 24 aydan başlayarak 48 aya kadar değişmektedir. Bu süre içerisindeki herhangi bir dönem boyunca, size en uygun kiralama çözümünü size sunarız.
9. 24 aydan daha kısa süreli araç kiralama hizmeti sunabiliyor musunuz
OneCar bünyesinde 24 aydan kısa süreli araç kiralama hizmeti sunulamamaktadır.
10. Kiralama sözleşmem bittiğinde araca sahip olabiliyor muyum?
Sözleşmeniz bittikten sonra aracı belirtilen süre içerisinde iade etmeniz gerekmektedir. Eğer aracı satın almak isterseniz; danışmanınızla veya müşteri hizmetlerimizle (0850 911 1 663) irtibata geçerek 2. el araç satışları ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
11. Uzun dönem araç kiralama ile birlikte sunulan hizmetler nelerdir?
Özellikle yapılacak hizmet anlaşmasına bağlı olarak kiralayacağınız tüm araçlar için Türkiye genelinde:
Kasko ve sigorta, MTV, Periyodik bakım, mevsimlik lastik, kaza ya da arıza anında 7/24 yol yardım hizmetleri, geçici araç temini, HGS yönetimi, yakıt yönetimi sunulmaktadır.
Aynı zamanda kiraladığınız tüm araçları yönetimini OneCar Mobil Aplikasyonu üzerinden kolayca yapabilirsiniz.
Daha detaylı bilgi için: sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
12. Uzun dönem araç kiralamanın avantajları nelerdir?
Uzun dönem araç kiralama size operasyonel ve finansal avantajlar sağlar.
13. Uzun dönem araç kiralamanın Finansal Avantajlarını hesaplayabilir miyiz?

Evet hesaplayabilirsiniz. Size örnek olabilecek tabloyu inceleyebilirsiniz.

CITROEN C3 LIVE 1.6 BLUE HDI 75HB S&S BVM5 SATIN ALMA YÖNTEMİ Normal Amortisman Yöntemi KİRALAMA YÖNTEMİ
ARAÇ MALİYETİ 79.000 39.755
FAİZ GİDERİ 21.571
Faiz Gideri 1.Yıl 9.713
Faiz Gideri 2&3.Yıl 11.858
MOTORLU TAŞITLAR VERGİSİ 3.664
TRAFİK SİGORTASI 2.094
KASKO 2.030
PERİYODİK BAKIM 3.100
KIŞ LASTİĞİ 1.085
A- TOPLAM MALİYET ( NAKİT ÇIKIŞI ) 112.544 39.755
B- 2.EL SATIŞ BEDELİ ( NAKİT GİRİŞİ ) 55.300
C-KATLANILAN FON - NET NAKİT ÇIKIŞ ( A-B) 57.244 39.755
Kiralama Avantajı 17.489
VERGİ ETKİSİ KARŞILAŞTIRMASI
Faiz Gideri 11.858 0
Motorlu Taşıtlar Vergisi 0 0
Trafik Sigortası 2.094 0
Kasko 2.030 0
Peryodik Bakım 3.100 0
Kış Lastiği 1.085 0
Amortisman Gideri 53.228 0
Kiralama Maliyeti 0 39.755
Toplam Opex + Amortisman Gideri 73.395 39.755
D-Opex + Amortisman Gd Kurumlar Vergisi Etkisi 14.679 7.951
E-Ödenecek KDV (2. El satış ) -553 0
F- Ödenecek Kurumlar Vergisi ( 2. El Satış ) -3.963 0
G-TOPLAM VERGİ AVANTAJI ( D+E+F) 10.163 7.951
H - NET DURUM - SONUÇ ( C-G) 47.081 31.804
Kiralama Avantajı 15.277
14. Uzun dönem araç kiralamanın Leasing’den farkı nedir?

Leasing kiralama modelinde; araç sözleşme süresi sonunda sizin olur.

Uzun dönem araç kiralamada sözleşme süresi sonunda aracı iade ederken, satın almak istediğinizde ikinci el fiyatı üzerinden satın alırsınız.

15. Araç Kiralama faturalarım aylık olarak mı gelecek?

Araç kiralama faturalarınız aylık olarak kesilecek ve size iletilecektir. Faturalarınızı aynı zamanda https://fatura.onecar.com.tr/ üzerinden takip edebilirsiniz.

Şahıs firması sahibi iseniz araç kiralama aylık faturalarınızı gider göstererek vergi avantajından yararlanırsınız.

16. Ödemeleri nasıl yapabiliriz?
Fatura ödemelerinizi banka üzerimden (Eft / havale) veya kredi kartınız ile gerçekleştirebilirsiniz.
17. Damga vergisi kime aittir?
Sözleşmeler tek nüsha olarak düzenlenir. Damga vergisi KİRAYA VEREN tarafından ödenerek bu bedelin % 50 ‘si KİRACI’ya fatura edilir.
18. Kira süresi uzatılabilir miyiz?

Sözleşmenizin kira süresi uzatılamaz. Sözleşme bitiş tarihinde size verilen adrese teslim etmelisiniz.

Aracınızın sözleşme bitiş tarihini hafta içine geliyorsa; mesai bitimine kadar (saat: 17:00’a kadar)

Hafta sonu veya resmi tatil günlerinde ise son iş gününün mesai bitimine kadar teslim edilmelidir.

19. Sözleşmeyi istediğim zaman feshedebilir miyiz? Ya da sonlandırabilir miyiz?
Sözleşmeyi süresinden önce feshetmeniz durumunda kalan sözleşme süresine bağlı olarak cezai bedel faturalandırılacaktır. 1. yıl kalan kiranın % 60'ı ,2. yıl % 50'si,3. yıl % 40'ı cezai bedel olarak fatura edilecektir.
20. Kiraladığım aracı / araçları sözleşme bitiminde satın alabilir miyiz?
Sözleşme süresi sonunda belirleyeceğimiz 2. El satış fiyatından satın alabilirsiniz.
21. Kiraladığımız aracı yurt dışında kullanabilir miyiz?

Sözleşmede aksi bir hüküm bulunmuyorsa ve aynı zamanda gerekli şartlar yerine getirilirse aracınızı yurtdışında da kullanabilirsiniz.

Aracınız ile yurt dışına çıkmadan minimum 2 HAFTA ÖNCE OneCar Müşteri Hizmetleri (0 850 911 1 663) ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir ve işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

22. Uzun dönem araç kiralamada ehliyet yaşı sınırı var mıdır?
Uzun dönem araç kiralamada minimum 5 yıllık ehliyet sahibi olmanız gerekmektedir.
23. Kiraladığımız aracı bir başkasına kiralayabilir miyiz? Ya da kullandırabilir miyiz?
Araçları sözleşme gereği yalnızca şahıs şirketi iseniz firmada çalışan SGK' lı personel kullandırabilir. Bu nedenle başkasına kullandıramaz, kiraya veremezsiniz.
UZUN DÖNEM ARAÇ KİRALAMA HİZMETLERİ;
1. Sözleşmeyi imzaladıktan sonra aracımızı kaç gün içinde teslim alabiliriz?
Araçların teslim süresi sözleşme imzalandıktan sonra satın alma departmanımız tarafından yaklaşık 15 iş günü içerisinde plaka bağlanıp teslim edilmektedir. Bu süre zarfından acil bir araca ihtiyacınız var ise anlaşmalı olduğumuz bir kısa dönem kiralama firmasında indirimli olarak muadil bir araç tarafınıza verilebilir.
2. Kiraladığımız aracı/araçları nereden teslim alabiliriz?
Araçların teslim yeri ve iade yeri KİRAYA VEREN' in araç teslim/iade noktaları ve/veya OneCar tarafından yetkilendirilen bayi ve/veya hizmet noktaları olan Operasyon Merkezleri’dir.
3. İstanbul dışında aracımı teslim alabilir miyim?
Tüm Türkiye çapında OneCar tarafından yetkilendirilen bayi ve/veya hizmet noktaları olan Operasyon Merkezlerinden araçları teslim alabilirsiniz.
4. Araçları kim / kimler kullanabilir?
Araçları sözleşme gereği sadece şahıs şirketi ise firmada çalışan SGK'lı personel kullandırabilir. Bu nedenle başkasına kullandıramaz, kiraya veremezsiniz.
5. Araç kiralama ile birlikte sunulan hizmetler nelerdir?
Özellikle yapılacak hizmet anlaşmasına bağlı olarak araçlar için Türkiye genelinde 7/24 yol yardım hizmetleri, bakım, onarım, geçici araç temini, lastik yönetimi, HGS yönetimi, yakıt yönetimi (kurumsal için bu), raporlama ve sigorta hizmetleri sunulmaktadır.
6. Kasko / sigorta ile ilgili bir şey yapılması gerekli mi?
Aracın genel kullanımına ilişkin kasko, trafik sigortası ve MTV ödemesi OneCar’a aittir.
7. Yıllık muayene ve aracın yıllık vergileri kim tarafından ödenmektedir?
Kullanmış olacağınız araca ait muayene ücretleri ve tüm vergiler OneCar tarafından ödenmektedir. Sizlere bu konu ile ilgili herhangi bir ücret yansıması olmayacaktır.
8. Kiraladığımız araçlara kurumsal kimlik uygulaması, araç giydirme yapılabilir misiniz?

Kurumsal kimlik uygulaması veya araç giydirme işlemlerinin araç ruhsatına işlenmesi gerekir.

Aracınızı teslim aldıysanız ve kullanımda ise Müşteri Hizmetleri (0850 911 1 663) veya danışmanınızla iletişime geçerek talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

9. Araca ekstra bir donanım eklenebilir mi?
Ekstra donanım teklif ve sözleşme kapsamında değildir. Araca ekstra donanım istemeniz durumunda ekstra olarak tekliflendirilecek ve uygulanması durumunda faturalandırılacaktır.
10. Kiraladığım araç ile yurt dışına çıkabilir miyim?
Sözleşmede aksi bir hüküm bulunmuyorsa ve aynı zamanda gerekli şartlar yerine getirilirse, minimum 2 hafta öncesinden OneCar Müşteri Hizmetleri Birimi’ne bilgi vermek kaydıyla aracınızı yurtdışında da kullanabilirsiniz. Aracınızı yurtdışında da kullanabilmek üzere gerekli işlemleri başlatmak ve daha detaylı bilgi almak için (0850 911 1 663) nolu hattımızı arayarak OneCar Müşteri Hizmetleri Birimimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
11. Ödemeleri nasıl yapabiliriz?
Fatura ödemelerinizi banka üzerimden (Eft / havale) veya kredi kartınız ile gerçekleştirebilirsiniz.
12. Ödeme günü gecikmelerinde faiz uygulaması var mıdır?
Sözleşmede belirtilen vade süresinde ödeme sağlamadığınız takdirde günlük %0,100 vade farkı bir daha ki faturaya yansıyacaktır.
13. Aracımız kaza / hasar yaptı, işlerimiz duracak mı? Yedek araç hizmetiniz var mı?
Aracınızın onarım süresi 24 saati geçiyor ise aracınızla muadil araç temin edilir. Böylece iş, zaman kaybınız oluşmaz.
14. Araç kaskosunun geçersiz olduğu durumlar nelerdir?
Kasko Genel Şartnamesi Hükümleri dışında kalan alkollü kazaya karışma, SSK’lı çalışanı dışında aracı kullanın kazaya karışması ve anahtar üzerindeyken aracın çalınması gibi durumlarda kasko dışı uygulaması yapılır.
15. Araç çalındığında ne yapmam gerekir?
155'i arayıp polis raporu tutturmalı, OneCar çağrı merkezi aranarak (0850 911 1 663) konuyu bildirmelidir. Asıl anahtar, yedek anahtar, ruhsat ve çalındığına dair polis raporlarının, OneCar firmasına ulaştırması gerekir.
16. Yaralanma ve ölümlü kazalarda yapılması gerekenler nelerdir?
Aracın olay yerinden hareket ettirilmeden 155 Polis veya 156 Jandarma aranarak olay yerine polis veya trafik zabıtasının çağrılması ve rapor tutturulması gerekmektedir.
17. Yedek aracın sigorta kapsamı nedir?
Asıl aracı ile aynı sigorta kapsamına sahiptir.
18. Araç iade edilirken ne yapılmalı?

Aracınızı iade edilirken iade kılavuzundan destek almalı ve formdaki tüm işlemleri eksiksiz tamamladığınızdan emin olmalısınız.

İade formu için tıklayın.

19. Küçük hasar ve beyan kapsamı nedir?
Sözleşme şartları ve Sigorta genel şartlarına göre hareket edilir.
20. Sözleşmede yazan km’nin aşılması durumunda ne olur?

Sözleşmede yazan km. ile aracı iade ettiğiniz an itibariyle gerçekleşen km’si arasındaki fark aracın segmentine bağlı olarak değişen km. aşım bedeli ile çarpılarak size fatura edilir.

Bu aşım bedeli size sunacağım teklif formunda ve kiralamayı istemeniz durumunda imzalayacağınız sözleşmede yer almaktadır.

21. Aracı kira süresinden önce teslim edebilir miyim?

Aracın erken iadesi durumunda kalan sürenin %50’si tarafınıza fatura edilmektedir.

Önerimiz sözleşme süresini doğru tespit edip kiralamayı bu süreye göre başlatmanızdır. Erken iade taleplerinde iade tarihi ile sözleşme vadesi sonuna kadar olan toplam kira bedelinin yarısı size fatura edilecektir.

22. Aracın pert olması durumunda kiraya veren ve kiracı arasındaki süreç nasıl işler?

Aracın pert olması durumunda servis tarafından pert kararı çıkana kadar faturalandırma devam eder, pert raporu çıktıktan sonra sözleşme düşer ve herhangi bir hükmü kalmaz.

Sözleşme düştüğünden dolayı kiracı artık ödeme yapmak durumunda değildir. Kiracı tekrardan bir araç isterse yeni bir araç üzerinden yeni bir sözleşme imzalanacaktır.

23. Kiraladığımız aracı/araçları nereden iade edebiliriz?
Araçların iade yeri, sözleşme şartları çerçevesinde OneCar tarafından yetkilendirilen hizmet noktaları olan Operasyon Merkezleri’dir.
24. Sözleşme süresi sonunda araç iade edilirken nelere dikkat edilmelidir?
Küçük hasarlarda hasarı gördüğünüz anda fotoğrafını çekip ardından müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Müşteri hizmetleri sizden hasarın fotoğrafının yer aldığı bir fotoğrafı ve olayın detayını mail olarak isteyecek olup kayıt altına alacaktır. Küçük hasar kayıt altına alındıktan sonra herhangi bir ücret tarafınıza yansımayacaktır. Kayıt altına alınmayan küçük hasarlar ile ilgili tarafınıza hasarın bedeli fatura edilecektir.
ONECAR MOBİL UYGULASAMASI
25. Araçlarımın periyodik bakım, mevsimlik lastik, HGS, hasar, trafik cezaları ve diğer tüm işlemlerimi nasıl takip edeceğim?
Araçlarınızın tüm işlemlerini OneCar Mobil uygulaması üzerinden takip edebilir, raporlayabilirsiniz.
26. OneCar Mobil Uygulaması’na nasıl ulaşacağız?

Oluşturulacak kullanıcı adı ve şifre ile mobilden ulaşabilir, işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.

OneCar Mobil Uygulaması ile ilgili detaylı bilgi almak için

Android uygulama için: tıklayınız

IOS uygulama için: tıklayınız

27. OneCar mobil uygulaması üzerinden araç ile ilgili işlemleri kolaylıkla yönetebilir miyim?
OneCar mobil uygulamamızı telefonunuza indirerek uygulama üzerinden, periyodik bakım, lastik talebinde bulunabilir, kaza ya da arıza anında ACİL yardım çağrısı yapabilirsiniz. Aynı zamanda faydalı dokümanlar ve kaza anında yapılacaklar bölümlerinden gerekli olabilecek dokümanlara ulaşabilirsiniz.
28. Aracımız kaza/hasar yaptığında kime, nasıl ulaşacağız?

OneCar mobil uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISI’na basmanız yeterlidir. Müşteri hizmetlerimiz, ACİL YARDIM ÇAĞRISINI aldığı anda size dönüş sağlar. Çağrı ile birlikte GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici yönlendirilecektir.

Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 663) destek alabilirsiniz.

29. Aracın kazaya karışması durumunda izlenecek yollar nelerdir?

Araç kazaya karıştığı durumlarda tutanak tutulması ve 2 saat içerisinde alkol testi yapılması zorunludur. Tutanak ve alkol testi eksikliği durumunda, araçta oluşacak tüm hasarlar kiracıya ait olacaktır.

Tutanak ve rapor alındıktan sonra 0850 911 1 663 numaralı hat üzerinden müşteri hizmetleri ile görüşmeniz gerekmektedir.

30. Karşılıklı kaza tutanağı nasıl olmalı ve karşı taraftan alınması gereken evraklar nelerdir?

OneCar mobil uygulaması içerisinden “Mobil Kaza Tutanağı”na ulaşarak, tüm aşamaları eksiksiz ve tam geçmelisiniz. Mobil uygulama; Karşı aracın ve sizin bilgilerinizi, kazanın fotoğraflarını güvenli olarak kayıt etmekte ve Tramer’e ulaştırmaktadır. Sistem içerisine gireceğiniz e-mail adresi ile tüm bilgilerin mail yolu ile size ulaşmasını da sağlayabilirsiniz.

Eğer işlemlerinizi uygulama üzerinden yapmayacaksanız kaza tutanağının tüm bilgilerin eksiksiz doldurulduğundan emin olmalısınız.

Karşı taraftan alınması gereken evraklar: ehliyet fotokopisi, ruhsat fotokopisi, güncel trafik poliçe ve de olay yeri resmi alınması/ çekilmesi gerekiyor.

31. Kiralama süresi içinde hasar veya mekanik arıza oluştuğu ya da yolda kaldığım durumlarda ne yapmam lazım?

OneCar mobil uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında “ACİL YARDIM ÇAĞRISI”na basmanız yeterlidir. ACİL YARDIM ÇAĞRISI müşteri hizmetlerimize ulaşacaktır. Müşteri Hizmetlerimiz çağrınızı alır almaz size dönüş yapar. Aynı zamanda GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici ve gerekli durumlarda yedek araç yönlendirilecektir.

Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 663) destek alabilirsiniz.

HGS
32. Kira süresi içinde HGS süreci nasıl işleyecek?

Uzun dönem kiralamalarda adınıza HGS alabilirsiniz ya da OneCar’ den temin edebilirsiniz.

HGS alacağınız zaman 0850 911 1 663 numaralı hattan müşteri hizmetleri ile görüşüp süreç akışı hakkında bilgi alabilirsiniz.

PERİYODİK BAKIM
33. Araçlarımızın periyodik bakımlarını nasıl yaptıracağız?

Periyodik bakımlarınızı Türkiye genelinde anlaşmalı olduğumuz 1400'den fazla yetkili serviste, OneCar mobil uygulaması üzerinden alacağınız şifre ile randevu alarak kolayca yaptırabilirsiniz.

Periyodik bakım şifrenizin süresi 5 iş günüdür, şifrenizin süresine geçirmemeye özen gösterin!

LASTİK DEĞİŞİMİ
34. Mevsimlik lastik değişimi mi nasıl yapabilirim?
Lastik talebinizi OneCar mobil uygulamamız üzerinden yapabilirsiniz. Talebinizi alan Müşteri Hizmetlerimiz size uygun Lastik servislerimiz ve randevunuz ile ilgili en kısa sürede size bilgi vereceklerdir.
35. Lastik değişimi nasıl yapabilirim?

Lastik değişimleri her 50.000 km de bir ya da lastik diş derinliğinin 3mm.'nin altına indiği durumlarda yapılır.

Lastik talebinizi web sitemiz veya OneCar mobil uygulamamız üzerinden yapabilirsiniz. Talebinizi alan Müşteri Hizmetlerimiz size uygun Lastik servislerimiz ve randevunuz ile ilgili en kısa sürede size bilgi vereceklerdir.

36. Lastik depolama hizmeti veriyor musunuz?
Lastikleriniz, lastik servislerimizde plakanıza ait alanlarda depolanmaktadır. Mevsim değişikliklerinde servisinizden alacağınız randevu ile lastikleriniz ücretsiz olarak değiştirilir.
HASAR
37. Aracımız kaza / hasar yaptı, işlerimiz duracak mı? Yedek araç hizmetiniz var mı?
Aracınızın onarım süresi 24 saati geçiyor ise aracınızla muadil araç temin edilir. Böylece iş, zaman kaybınız oluşmaz.
38. Aracımız kaza/hasar yaptığında kime, nasıl ulaşacağız?
OneCar mobil uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISI’na basmanız yeterlidir. Müşteri hizmetlerimiz, ACİL YARDIM ÇAĞRISINI aldığı anda size dönüş sağlar. Çağrı ile birlikte GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici yönlendirilecektir.
39. Kiralama süresi içinde hasar veya mekanik arıza oluştuğu ya da yolda kaldığım durumlarda ne yapmam lazım?

OneCar mobil uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında “ACİL YARDIM ÇAĞRISI”na basmanız yeterlidir. ACİL YARDIM ÇAĞRISI müşteri hizmetlerimize ulaşacaktır. Müşteri Hizmetlerimiz çağrınızı alır almaz size dönüş yapar. Aynı zamanda GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici ve gerekli durumlarda yedek araç yönlendirilecektir.

Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 663) destek alabilirsiniz.

40. Küçük hasar ve beyan kapsamı nedir?
Sözleşme şartları ve Sigorta genel şartlarına göre hareket edilir.
HEY! HAYATI EMNİYETLİ YAŞA - GÜVENLİ SÜRÜŞ EĞİTİMLERİ
41. Hayatı Emniyetli Yaşa - HEY Nedir?

Hayatı Emniyetli Yaşa: Demir Bükey Akademi ile birlikte yürüttüğümüz bir sosyal sorumluluk projesidir. Amacımız trafik paydaşlarını trafik kuralları hakkında bilinçlendirmek ve herkesi trafikte saygılı, güvenli paydaşlar haline getirmektir.

Hayatı Emniyetli yaşa projemiz ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın

42. Hayatı Emniyetli Yaşa- HEY projesi kapsamında neler yapıyoruz?

OneCar müşterilerine ve talep eden herkese Demir Bükey Akademi “Güvenli Sürüş Eğitimleri” organize ederek, araç kullanıcılarının bilinçli ve güvenli sürücüler olmasını sağlıyoruz.

Üniversitelerde aktiviteler yaparak gençlerin trafik bilinçlerini artmasını, daha duyarlı paydaşlar olmalarını sağlıyoruz.

Aynı zamanda genel izleyici için; trafik kuralları ile ilgili bilinç, trafikte saygıya farkındalık yaratmak, ileri sürüş teknikleri ile güvenli sürüşe dikkat çekmek için CNN kanalında 1 dakikalık filmler hazırlıyoruz.

Aynı kapsamda bilinçlendirme çalışmalarımızı aynı zamanda web sitemiz ve sosyal medya kanallarımızda da (Instagram, Facebook, Twitter) yayınlamaya devam ediyoruz.

43. Güvenli Sürüş Eğitimi almak istiyorum, ne yapmalıyım?
Güvenli sürüş eğitimi için www.hayatiemniyetliyasa.com web sitesi üzerinden başvurunuzu yapabilir ya da 0850 911 1 663 numaralı müşteri hizmetlerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
44. Hayatı Emniyetli Yaşa Bükey Akademi ile birlikte CNN filmlerine nereden ulaşabilirim?

Youtube.com/hayatıemniyetliyaşa hesabından ulaşabilirsiniz.

Aynı zamanda sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.

Facebook.com/hayatiemniyetliyasa

Instagram.com/hayatiemniyetliyasa

Aracınızı Belirleyin

OneCar Nasıl Kiralarım
OneCar’ın geniş araç yelpazesi içerisinden dilediğiniz aracı seçin.

Başvurunuzu Yapın

OneCar Nasıl Kiralarım
Seçtiğiniz araç için size en uygun kiralama koşulları ile başvurunuzu yapın.

Aracınızın Keyfini Sürün

OneCar Nasıl Kiralarım
Başvuru onayının ardından
hızla aracınızı teslim edelim.